torsdag den 27. marts 2014

Hej

Jeg tænkte det måske var på tide med et lille pip herfra. Jeg har ikke opgivet bloggen totalt. Jeg skriver bare speciale. Det er tidskrævende! Heldigvis. For det skal det jo være! Jeg afleverer om en måneds tid og så skal jeg forsvare det mundtligt en gang i maj.

Mens jeg skriver speciale, søger jeg også job, for det er jo sådan det hænger sammen.

Jeg synes det er en lidt hård og stresset tid. Men pludselig er det vel overstået!

Heldigvis kommer jeg hjem til lille store søde Vera hver dag. Hun går, snakker (på sit eget dadadada-sprog), leger, imiterer, bygger med klodser osv. Der sker vildt meget med hendes udvikling i øjeblikket! Er virkelig jaloux på vuggestuen over hvor meget de har hende, men så snart specialet er afleveret, tror jeg vi går i gang med fridagene. Jeg savner hende!

Ingen kommentarer: