onsdag den 30. oktober 2013

November på vej

Jeg har egentlig aldrig været særlig kritisk over for november. Det handler nok om, at jeg har fødselsdag den sjette og derefter kan man jo bare begynde at glæde sig til jul. Nogle gange tror jeg virkelig man kan blive et lykkeligere menneske af at gå op i højtider! Men det kræver selvfølgelig også at man ikke stresser for meget over dem. Jeg gør mit bedste.

Men i år betyder november, at min barsel slutter. Det er surt, men på en måde glæder jeg mig også til at opnå den der arbejdsro, hvor man bare sidder med sin kaffe, sin computer og sit dokument - og læser korrektur! Sådan er jeg indrettet, jeg fjollede danskstuderende...

Lige her inden vinteren for alvor er slået igennem, er Vera blevet temmelig forkølet. Det faldt selvfølgelig sammen med, at vi havde tænkt os at gå i gang med Projekt Stop Natamning. Det gik vi så ikke i gang med alligevel, for sådan en syg bebs skal jo have masser af antistoffer fra mælken og også en masse omsorg. Det prøvede jeg af en eller anden grund at give ved at hækle hende en varm hue. Tror dog bare den giver grund til vuggestuemobning... Vi kan jo kalde den "tehætten".

Ingen kommentarer: