mandag den 30. september 2013

Odense og Nørrebro

I går var jeg en tur i Odense med en gruppe veninder for at besøge vores fælles veninde, der er stukket af fra København. Måske er det den vej mange af os skal, hvis vi skal være så heldige at få et job? Jeg kendte ikke Odense særlig godt, men det virker som en stille og idyllisk by. Slet ingen biljagter eller folk der så skævt til vores gruppe med en barnevogn og en klapvogn. Ellers to ting jeg efterhånden er begyndt at forbinde med Nørrebro.

Jeg er dog ingenlunde på vej til Fyn, selvom der er dejligt "på landet". I stedet for indretter vi lidt om i vores miniloftspalads (aka. vores lejlighed) i disse dage. Vi bor småt og upraktisk, men vi har ikke råd til noget større lige nu. Så vi prøver at få det bedste ud af, hvad vi har. Heldigvis har vi valgt bolig med hjertet, så selvom her er småt, er her hyggeligt og rart. Især når vi ikke snubler for meget over miniklaverer og pivedyr...

Men her er Odense. Det var pænt.

1 kommentar:

Cille sagde ...

Odense er min hjemby. Så skønt!

http://vivaestbella.blogspot.dk/