mandag den 9. juli 2012

Sommerdanmark






I denne sommer har jeg to ugers ferie fra mit arbejde. Den ene uge tager jeg på højskole. Ellers skal jeg arbejde tre dage om ugen, så det er heller ikke fordi jeg kommer til at besvime af stress foreløbig. Men mine sommeroplevelser bliver kortvarige, som for eksempel denne weekend i sommerhus... åh, hvor var det dejligt! Hvis jeg kunne se frem til flere uger af den slags i træk, havde jeg helt klart taget noget mere ferie!

Men men men. Når man har drømme om New York til efteråret, må man hellere rubbe neglene og få arbejdet nogle timer af! Og det skulle jo også blive regnvejr fra nu af.

Hvad skal du i ferien?

2 kommentarer:

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Din header er så fin! Og uhørt original i blogland!:o)

Og så glæder det mig at høre at jeg ikke er den eneste der har skåret ned på sommerferien. Men hvad, hvis det bare skal regne hele tiden (...) kan kan man jo lige så godt arbejde!

Cecilie L. sagde ...

Tusind tak, det var sødt sagt :)

Ja, hvem gider sidde i sommerhus og kukkelure i regnvejr, når man kan tjene penge? ;) (Jeg gad godt!)