tirsdag den 10. august 2010

Brun blogleg

Jeg er blevet tagget i en blog-farveleg af Katrine: Tag billeder af alle dine brune ting og fortæl hvad det er. Det er lidt besværligt, når nogle af ens ting stadig er pakket ned, men her er der da et udvalg:

Hylde til at lægge på badekarret, så man kan læse dameblade, når man tager karbad.

Lille guitar fra da jeg var barn... lærte dog aldrig at spille på den.

Skål som hende, der boede her før efterlod i lejligheden. Fungerer nu som askebærer til Jesper, der ryger på altanen.

Kakaopulver, henholdvist fra Belgien og Holland.

Spatel som jeg lige har købt, fordi jeg ikke lige ved hvor mine andre er pakket ned henne...

Sofabord, i øjeblikket på højkant.

Nyindkøbt retroskab med plads til A L T.

Vitrineskab - arvestykke fra min mor.

Lædersandaler fra London.

Lille taske fra H&M.

Jeg tagger Anne Mette med farven orange, fordi det er sådan en fin og retro farve :)

2 kommentarer:

Anne Mette sagde ...

Haha, perfekt :D Jeg tror man skal lede længe i min lejlighed efter orange, men jeg må vel igang. Hih, sjov leg :)

Katrine sagde ...

Det var du VIRKELIG længe om :)