tirsdag den 22. december 2009

Nordpå



I år, når jeg lige har fået klaret de sidste ting, skal jeg til Sverige for at holde jul. Det er første gang, at jeg holder den uden for Danmark og selvom jeg var noget kritisk, da idéen først kom på bordet, glæder jeg mig virkelig. Vi skal være i min fars delehus, som ikke har vand indlagt og er meget svært at få varmt. Men det er nu stadig meget hyggeligt og autentisk - se selv ovenstående billeder!

Så nu håber jeg bare, at togene begynder at køre igen i Sydsverige til den 24., for det gør de i hvert fald ikke i dag.

Og for ikke at skrive en hel blogspost uden at nævne opgaver (hvilket ville være helt imod bloggens ånd!): Jeg har nu afleveret min ugeopgave og mangler derfor "kun" min bachelor og 5 siders grammatik og sprog-opgave. Et eller andet sted vil jeg gerne tro på, at det nok skal gå, men det er sgu svært. Det er lidt som om min hjerne ikke rigtig indeholder flere kloge ord.

Nå. Men glædelig jul!

Ingen kommentarer: