tirsdag den 2. december 2008

Juuuhuhul

Endelig december! Jeg er en meget stor juleentusiast, og selvom vores lejlighed endnu ikke ligner det boligblad, jeg gerne vil have den til, har jeg alligevel gjort et forsøg på at pynte lidt op og sprede lidt julestemning.

Kalenderlys...

Martins julekalendere: Milka chokolade og to skrabekalendere.

Mine julekalendere: Make up-kalender og to skrabe.
Det var cirka alt det julepynt jeg havde. Bemærk sokken: Martin får kalendergaver af mig (og jeg får så adventsgaver :))
Coffeetablebooks: F&B og Rejsen rundt i Californien!

En lille forklaring til det sidste billede: I går bestilte vi spontant billetter til LA! De kostede kun 2500 stykket (+en masse onde gebyrer), men det er altså under halv pris af hvad den slags normalt koster. Og med en hurtig mail til min moster, der bor der, fik vi lige arrangeret, at vi kan bo hos hende 10 dage i januar! Så er der godt nok ikke så mange penge tilbage til julegaver, men der går tutorløn ind til januar, så det kunne jo være man kom til at have en liiiille smule overtræk i december...

Ingen kommentarer: