torsdag den 27. november 2008

Flytning

Jeg har netop lagt sidste hånd på min svenskopgave (om Pippi Langstrømpe sat op i mod HC Andersens Sneedronningen), og så tænkte jeg, at det måske var på tide at opdatere min blog. Først tænkte jeg faktisk, at jeg som en slags julekalender ville opdatere min blog hver dag i december op til den 24., men realistisk set, kommer det jo ikke til at lade sig gøre. December bliver for mit vedkommende overfyldt med arrangementer og ikke mindst opgaver.

Oven i det, er jeg så lige flyttet sammen med min kæreste, Martin. Det er rigtig hyggeligt og rart, men det er også utrolig flytte-agtigt, selvom jeg jo altså ikke er flyttet nogen steder hen. Men man undgår jo ikke et par stadig uudpakkede flyttekasser, bunker af ting, der ikke er kommet på plads endnu og masser af støv fra væggen (når ting som hylder og billeder er blevet hængt op).

Lige i starten var der kasser ud over hele lejligheden...

Mere og mere kom på plads.

Martin kigger ud over vores kommende dagligstue.

Min mor og hendes kæreste hænger dvd-skabe op.

Martins kæmpemæssige seng kunne lige være i soveværelset - og så lige et lille diskret fladskærms-tv i hjørnet.

Hvis jeg er tilpas sej, får jeg opdateret flyttebloggen et par gange mere, så man kan følge lidt med :)

Ingen kommentarer: